Pages

Saturday, July 23, 2011

Gile tudung kat nilai...

 
 Assalamualaikum...skrg ni..sy kat nilai,kat umah kakak sy...yg seronoknya kat sini..hehe...org prempuan la best...coz kat sini ...banyak tudung2 terkini dan cantik2,harga pun murah la dan pelbagai saiz......seyes...rasa macam nak bwak balek jual kat kedah ja...(tgah dlm perancangan..hehe..)

  Pendek kata rambang mata ah ...kalu x percaya...singgah la nilai 3..ada banyak kedai kat sini,,tp nak pegi mana satu?..ha,sy nak syorkan...sebab dah banyak kali dtg sini...saya dah ronda satu nilai..hehe...kalu nak beli tudung yang murah,cantik,terkini bolehlah beli kat bazar rakyat(kalu x silap..terlupa plak namanya..hehe...tp bazar tu btul la...)...petuanya..dr pasar@market nilai 3..korg terus depan sket...jumpa lah bazar sebelah kiri...

  Kebanyakan kalu tudung tu pendek.macam saiz s..bleh dapat 10 ringgit..kalu labuh sket n kain elok dlm 20..pandai2 la menawar ek...hehe..bleh kata sume jenis tudung ada...cuma tudung bawal x da kowt,,,kebanyakan tudung ala ariani,tudung syria dan shawl...

 Seperti yg sedia maklum..kain ela pun banyak,barang2 pengantin dan karpet  ..org pakistan banyak kat sini..diorg lah yg jual tudung,jual karpet...tp kalu beli kaen ela yg siap dipotong..hati2 sket coz kebanyakan kaen tu x cukup 4 meter...kalu bleh korg suruh ukur dulu@korg sendiri yg ukur(mak saya pandai la agak..hehe...ntah mcm mana ntah...)...k..stakat itu saja,,esok,sblm balek...nak singgah lagi..nak tengok tempat baru bukak..bintang walk...

3 comments:

Cik TeN10 said...

lohh.. xde gambar ke? nk jugak tgk mcm mna rupa bazar tu.. ishh ni yg buat aku rasa nak pergi jugak ni!!! aishh kna crik geng la mcm ni..

najihatussolehah said...

ala...x amek gambar la plak..kena mai...hehe..

najihatussolehah said...

nak konfirm...tmpat yg nak recommend kat nilai 3 tu namanya textile walk..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...