Pages

Tuesday, January 31, 2012

Muhammad Ya Rasulullah..



 Assalamualaikum.....alhamdulillah...akhirnya dah smpai di kedah...dah seminggu lebih dok di nilai...smlm tgok 30 minit ustaz don....tgok tak?..bleh tgok on9 kalu x dpt tv alhijrah...minggu nh topik cinta rasul...sebak ustaz don smlm..yg menyebabkan sy tersentuh ..bila ustaz don tanya...'ada x kat apa2 kat umah kita yg m'buatkan kita ingat kat nabi...'..cuba fikir..n kalu ada ..slalu x kita tgok...hmm...diri ini jgak sudah smkn alpa...sama2 muhasabah diri...

rasanya ramai dah tgok video kisah dr harun din mimpi bertemu rasulullah..alangkah seronoknya kalu kita jgak dp bermimpi mcm tu..sgt sedih bla tgok video nh ..wat yg blum tgok..tgoklah..


lastly jom hayati lirik nasyid dr far east-Muhammad Ya Rasulullah..


Duhai kekasih Ya Rasulallah
Engkau laksana bulan purnama
Membawa cahaya sinar gemilang
Untuk faedah hidup manusia

Ya Rasulallah Ya Habiballah
Ya Rasulallah Ya Safiallah

Mulia akhlakmu Ya Rasulallah
Tulus hatimu tinggi pekerti
Jasamu tetap di sanubari
Jadi sebutan sehingga kini

3 comments:

Cik TeN10 said...

aku selalu jugak follow ustaz don dkt youtube.. ceramah2 dia mmg banyak yg buat aku nanges.. xtau npe tp stp kali dgr ceramah dia cepat je aku tacing..

najihatussolehah said...

aah..n dia pun lawak..

Princess Nusy said...

salam Maulidur Rasul.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...