Pages

Tuesday, December 14, 2010

Pesanan seorang mak cik...

salam..td aq da pi umah sedara...pastu x pa lah,bila dah nak balek,aq salam la acik nh..pastu dia pesan.'.jgn kuaq sorang2 noh..kuaq ngn mak" lebih  kurg macm tu lah dia pesan kat aq..aq pn cam pelik gak ar..pastu dah nak sampai pintu keluaq umah tu pn dia pesan kat aq lagi..huhu..nape acik nh..aq x pham la awat ckp camtu...aq pun bila masuk keta trus tanya mak..pastu mak cakap..besa la zaman skrg bhaya..dia nak pesan kat anak dara..owh ya ka ka acik nh..tp ..susah la kalu x leh kuaq sorang2 zaman la nh acik..bukan nak berlagak..ya la,thn nih ja ..aq balek kampung sorg coz kat tempat aq praktikal x dak org kedah..pastu aq transit kat melaka(hehe..jln2 dulu smentara tunggu bas)...tp x dak lah berani sgt..cuma aq start perjalanan baca ayat kursi,al-fatihah n selawat..time aq jln sorg2 pun aq baca(maybe org ingt aq ckp sorg2..)..kdg2 dok nak amek duet kat atm pun baca...bukan apa..org la nh truk..x macam dulu2...hanya pada Allah lah tmpat kita berlindung...

2 comments:

akubersamaCahya said...

^^ mmg bahaya sekrg.. pakai seluar slack pun org tak bagi..suh pakai jeans.. huhu kite kne dgr je la n buat ^^.. takut jugak..lebih berhati2.. lepas tu tawakkal.!

najihatussolehah said...

aah..tu lah..skrg nh macam2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...