Pages

Monday, April 11, 2011

Siri 4:Gambar2 Umrah Mac 2011

  salam...hehe..siri kali nih nak kongsi gambar kat madinah n mekkah...

  Sblm tu ,sy nk wat rumusan skit..hehe..walaupun bnyk dugaan masa kat sana...tp,still rasa mcm nak pegi lagi...teringin plak kalau la dpt keja kat sana,bleh slalu wat umrah ..nikmat sgt solat di depan ka'bah..ttp,2 lah masalahnya bila dah balek mesia,tkut kembali kpd perangai lama..last skali,.impian sy.. nak pgi sana lagi dgn suami sy plak nanti..:)

emirates

perkarangan masjid nabawi



kebun kurma

kedai di kebun kurma


jabal uhud


belakang tu jabal uhud..

makam para syuhada di jabal uhud

bukit magnet


mendaki jabal rahmah

jabal nur..terdapatnya gua hirak..





ramai org x..

masjidil haram waktu malam

masjidil haram waktu siang..


tmpt miqat ja'ranah(kalu x silap)..

jam besar di mekkah






persisiran laut merah




k lah...stakat ini shaja perkongsian cerita sy...jumpa lagi di thn depan(hehe).. 

p/s:terjumpak liyana jasmay n raja mazian(yg hirak tu)..masa kat sana..n kat sana keta2 tok arab besar2..tp di sana..dunia x dipandang..akhirat yg dikejar...

8 comments:

Cik TeN10 said...

subhanallah !! cantik betul view waktu malam dihiasi cahaya2 lampu.. cuaca kat sna mcm mana wahidah?..

..Adam Asmararep.. said...

subhanallah.....
bestnya dapat peluang pi sana....

najihatussolehah said...

fatin:cuaca kat mekah,pagi x sjuk sgt..lebih kurg macam kat cameron..n panas die bukan panas lembap macam kt mesia..tp panas kering...so,x berpeluh..tp kat madinah..pagi sejuk sgt..sjuk macam kat negara sjuk mcm uk..dah la pakai sweater nipis masa tu..tp bila pi sana,awai2 tu batuk2(smpai skrg)..pastu kulit,mulut kaki sume kering..

najihatussolehah said...

jat:alhamdulillah..i.Allah da rzki nanti..

mi$sUn@3iRa said...

bestnya dpt wt umrah dgn mak ayh... hrap hsna pon leh p nnt.. mgkin dgn suami jgk..hehe...

najihatussolehah said...

husna:amin...:)

Sheeda Minhaj said...

bestnyer wahida.............alhamdulillah dan tahniah sbb dah merse jejak tanah mekah

najihatussolehah said...

sheeda:sheeda plak nanti..amin..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...