Pages

Saturday, July 30, 2011

Ada Majalah Baru nh...

  Assalamualaikum...ngah watpa tu...pagi nih nak kongsi satu majalah baru yg sy beli...baru sgt majalah nh...baru isu satu..sebenarnya majalah ni kalu x silap sy macam adek kpd majalah solusi..pernah baca x solusi?..majalah baru ni Gen Q(generasi al-quran kreatif),majalah ni bersaiz comel ja,lebih kurg saiz majalah DARA,kurg padat berbanding solusi ttp masih penuh ilmiah,lebih ceria sket kerana ada kartun2 n banyak gambar...k..cuba tgok kat bwah nh..






 Harganya RM 7...ceria kan majalah nh...gambar nh blur la sket coz camera tepon biasa ja..huhu..bleh la try usha kat kedai2 buku...jom beli...hehe...

6 comments:

Cik TeN10 said...

nampak menarik.. ade kartun2 sume.. salah satu cara yg bagus utk menarik minat budak2 nk baca kan.. =)

psstt.. buku yg aku pesan tu xde?.. ohh xpe la kl mcm tu..

najihatussolehah said...

bukan x de..tp habes...susah gak nak cari buku tu..cepat habes...

si para para said...

oh solusi..dulu selalu langgang..tapi buku tu terlalu berat dan padat bagi saya...

tapi nampak buku ni macam lebih ringan dan mudah di hadam.. insyaallah kalau jumpa boleh beli...

salam ramadhan
:)

najihatussolehah said...

sy pun kalu solusi selalu x abes baca..hehe...

cik kelip said...

sy dh beli buku ni...^_^mmg lg simple n mudah hadam dan agak menarik..

najihatussolehah said...

cik kelip:aq bru beli ari yg kita kuaq tu..:)huhu..lupa amek gambaq...waa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...