Pages

Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri..

  Assalamualaikum...hehe...nak wish awal2 sket coz nanti raya msti x sempat@malas nak on9...:p..lagi sekali sy nak ucapkan;

 SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN


Maaf sekiranya sy ada buat salah dan silap terutamanya yg sy x sedar...smoga raya nh dapat kita manfaatkannya setelah sebulan kita ditarbiah di bulan Ramadhan...

khas buat kawan2..lagu raya kegemaran sy..;p


  mak sy ada dengar tazkirah dari seorang ustazah kat tv3...lebih kurang macam ni lah...'setelah kita penat2 jaga solat,jaga puasa dalam bulan ramadhan nh...tiba2 bila hari raya...kita salam dgn lelaki yg bukan muhrim'...lagi satu ustazah bagitau..'tau x pakaian syurga neraka'..'macam ni...baju tu elok..tp tibe2 kaen skejap tertutup skejap terbuka(kaen belah)'..straight to the point jgak lah ustazah nih...btul jgak kan...smoga kita mengambil iktibar ya...

  bila hari raya nh...kalu waktu kecik2 dulu mmg excited...sebab x sabar nak kutip duet raya...btul x?..lagi2 dok kampung..mmg pusing satu kampung lah..heh..bila dah besar nh...xde la excited sgt..coz dah x dpt sgt duet raya...btul x?...hehe...sdey pun ada,sebab ramadhan akan meninggalkan kita yg kita tak tau lagi sama ada sempat bertemunya@x pada masa akan datang..syaitan pun dah ada balik huhu...bersama-sama lah kita ingatkan kembali apa yg telah kita lakukan pada Ramadhan ini..spy kita sentiasa istiqamah dlm melakukan ibadah kepadanya..

  Kepada yg nak smbung belajar lepas raya nh..selamat belajar...sy takut jgak la nak mulakan belajar nh..dan kepada yg bekerja..selamat bertugas...dan x lupa juga,selamat menyambut hari kemerdekaan...


slamat hari raya-by naiem n najihah

6 comments:

nelly said...

Selamat Hari Raya ! Hari untuk kita bersuka ria ! hahaha

nelly said...

selamat hari raya !!
:)

najihatussolehah said...

smpai 2x nelly..hehe...slamat hari raya..maaf zhr batin..:)

ishiko said...

SELAMAT HARI RAYA
Maaf zhr btn ^^

Novelgurl said...

minal aidin wal faizin !! ^^

fieha said...

selamat hari raya..maaf zahir batin :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...