Pages

Tuesday, September 27, 2011

Cemburu tgok org laen...

 
  Assalamualaikum....hmm....bukak2 fb td,...tgok kwan2 masa skol ramai yg dah grad tahun nh...sy pulak...4 thn akan dtg...i.Allah..bukannya x bersyukur@ x boleh terima kenyataan...tp biasalah kan,..manusia biasa,..tak lari dari perasaan macam nh..ditambah plak kebanyakan kat sini 19-20 thn...awal2 masuk sini asyik tanya umo aja...baru2 nih..sy perasan junior masa kat skolah dlu..tp skrg die thn kedua...sy rasa mmg btul die...tp wat2 tak nampak ja...huhu...malas nak mnjawab kalu die tanya...ni lah masalah sy...amek masa sket...huhu...

9 comments:

damia sicoklatputih said...

umur najiha berapa? biasa la tu , sy pun jelez tgok orang grad hee.. ase nak nanges pun ade sebab kagum dgn mereka yg BErjaya

ket syakirahim said...

kalau semua org kat dunia mengambil jalan yg sama, dunia akan jd sesuatu yg membosankan.silap2 jalan jem..lgpun setiap org dah ditentukan jalannya kan.be strong wahidah..biasa ja tuh.4 tahun tak lama mana pun

najihatussolehah said...

damia:dah 22 dah..bru da rzki nak masuk u...spatutnya kena bersyukur la kan...damia katne skrg...

Lia Lomi said...

wah.. daripada tak masuk lebih bagus masuk..terasa macam nak mengikuti jejak najiha sahaja.
Lia pun tak sambung belajar..

nurfatihahainunhamzah said...

huhu..saya pun umur 22 jgk..tp xhbis diploma lg.br sem 4 skrg.huu..kwn2 semua da nak grad..takpe la lambt2 janji dpt ap yg kite nak kan.:)..pengaturan Allah itu adlh yg terbaik utk kite..:)

najihatussolehah said...

ket:thanks for the advice..huhu..

najihatussolehah said...

lia:ilmu x mengira usia kan...jom2 belajar selagi hayat dikandung badan..kan2...

najihatussolehah said...

nurfatihah:tu lah sume yg terjadi tu msti ada hkmahnya...manusia ja yg x tau...gud luck ek..

damia sicoklatputih said...

oowh yeke,saya kat jordan skg.. insyaAllah kheir.. tgok kakak2 yg dah grad, sgt terharu,yela berapa lama dorang berhempas pulas akhirnya berjaya :')
najiha,takpe nanti2 kejayaan itu lah yang menhentikan penat lelah kita, sekaligus memberikan sebaris senyuman pada org sekeliling..percayalah ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...