Pages

Saturday, November 5, 2011

kemeriahan aidiladha...


 Assalamualaikum...hati yg menulis ini sedikit sedey kerna x dapat balek lagi...tp wat yg mmg x balek mcm budak2 oversea n yg x cuti banyak lgi sdey kan..tp...selalu kita tgok raya hj ni meriah belah kelantan terengganu ja...hmm...nape ek?..sy rasa kat kedah lebih kurang ja...cuma raya aidilfitri meriah ngan org berziarah...raya korban plak meriah ngan org buat korban...sampai x larat nak makan daging..betapa murahnya rezeki kita kat mesia nh.....bersyukurlah...n kalu berkemampuan bleh la wat korban kat negara2 laen,macam di vietnam...
  
 Aidiladha nh tentulah penting utk mereka yg berada di tanah haram skrg..tp wat kita pun,boleh berkorban kan..bagi yg berkmampuan..i.Allah...akhir kata

SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA...MAAF ZAHIR BATIN..



sumber:google

di sini sy nak selitkan gambar dr facebook...situasi di palestine yg sangat menyayat hati

Di MALAYSIA kalu x hadir kelas sebab PONTENG
Di PALESTIN x hadir kelas sebab SYAHID! (",)v Peace 4 Palestine

4 comments:

nelly said...

salam Aidil Adha dari Nelly!
:)

najihatussolehah said...

thanks..lama x melawat nelly..hehe..

akubersamaCahya said...

tak balik eh? abc siap bercuti lagi..cuti seminggu lebih ^^

najihatussolehah said...

abc:x dak aih...balek ja..hehe...masa tgah post ni x balek lagi...balek lewat sket dr kawan2 yg len...sja gedik2 sket nak posy kat sini...hehe...tp seminggu ja...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...