Pages

Tuesday, November 8, 2011

kek lapis cheese persona

  Assalamualaikum...dah lama sgt teringin nak wat kek nih...alhamdulillah..akhirnya dpt wat gak..tp x taulah hasilnya cam na,...dalam peti ais lagi..tak sabar nak makan sok...hehe...tp rasanya x lah secantik org yg buat resepi nh dulu...bleh klik kat sni kalu nak tau resepi...blog k.nor


tangan yg keras mcm sy nih x dpt la nak hasilkan camnh..wuhuhu...actually kek nih lebih kurg macam kek batik sebab guna biskut marrie jgak..just da tambah cheese...

k....selamat mencuba..

8 comments:

Cik TeN10 said...

mna hasilnya ? raya tahun depan leh la merasa kek wahidah buat kan.. :)

najihatussolehah said...
This comment has been removed by the author.
najihatussolehah said...

hehe...kalu jadi bleh la wat lagi...kalu x jd...alamatlah nak wat len...hehe...hasilnya dalam peti ais..lepas 6 jam bru bleh makan ,,,hehe..buat la fatin,,,ang wat mesti comey....hehe..

Farrah MF said...

wahh mesti sedap nih!

najihatussolehah said...

farah MF:sedap2..hehe...try la..tp yg kte wat x cantik mcm kat ats nh...huhu...

shameel Iskandar said...

hantar ke ipoh ckit yer. hehehe

Pondok Usang said...

dapnye.. tak bg sikit pun..

najihatussolehah said...

dah hbes dah..hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...