Pages

Friday, January 13, 2012

Maru the celebrity cat..



 Assalamualaikum....hehe...petang2 mcm nh mmg syok kalu tidoq nh...tp ...mmg kena thn coz bnyk x study lgi...huhu(dah banyak tidoq da smlm lepas exam,..)..huhu...kadang2 banyak tidoq nh pun x bgus..penin kpala lg ada...

  k..baru2 nh...sy baru tau ada sekoq(seekor) kucing yg sangat popular..sgt comel,tembam,..suka men ngn kotak..n suka menikus...bukan meniskus....hehe tau tak menikus ni apa...mungkin berasal dr perkataan tikus..hehe...sebenaqnya org kedah kata mksudnya kucing ni suka maen2..contoh bila kita acah2 dia dgn tali ka...dia mesti maen dgn seronoknya...sebab ada jgak kucing yg malas...kalu malas memang sket ja reaksinya..geram pun ada bila tengok dia malas...hehe...





 kucing dlm video kat bwah nh bukanlah kucing sy..huhu...owner kucing nh org jpun...beruntunglah dia..kalu kucing ni mati...ofcoz menanges tak sangga(sungguh-sungguh)..buat yg tak tau ..namanya Maru.,,siap da buku n dvd ..bleh bli kat kinokuniya lagi...cayalah kucing nh...tp dlm sume video...owner nh x pernah tunjuk muka dia...



  k...wat peminat kucing sekalian...wajib tgok video nh...nak tgok lagi cari ja kat u tube...





2 comments:

هانيم إرشاد said...

comel sangat-2!! :)
suke tgk iyee.. hehee

http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/mari-pakena-nasi-lemak-meletup-di.html

Bulan Syurga Firdausi said...

mmm alaa comelnye....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...