Pages

Friday, June 1, 2012

Love is like the rain.:p

   Assalamualaikum...hehe..just ignore with the tittle above...jgn gelakkan sy...bru ja abeskan tgok citer korea nh..huhu..penat nak abeskan...stop pasnih ye......citer nh tajuknya..'love rain'...citer nh mula lawak2..pastu sdey..pas2...3..:p..



k..sinopsis from wiki...

         “Love Rain” depicts a 1970′s pure love and a love from the present day at the same time. It shows how the offsprings of a previous ill-fated couple, who met in the 1970s, managed to meet and fall in love.

          Seo In Ha (Jang Geun Suk) and Kim Yoon Hee (Yoona), an art student and a shy beauty, met and fell in love with each other during college in the 1970s but unfortunately their lovewas fated to never be.

         Now in the present 21st century, Seo In Ha’s son, Seo Joon (Jang Geun Suk) (a liberal photographer) meets and falls in with Kim Yoon Hee’s daughter, Kim Ha Na (Yoona), a cheerful and energetic girl who’s personality is different from her mother’s.Will their love for each other keep them together or will they have to face the same fate as their parents?

         my version ....k..kalu perasan ada gambar masa tua kat atas tu...tu actually mak ayah gambar yg kat bawah tu..masa diorang muda ..diorang jgak la yg berlakon....mak ayah diorang suka sama suka..tp x dpt bersama..then anak diorang nh jatuh cinta la plak kan..pastu makayah diorang lepas 30 thn jumpak balek n nak bersama tapi x tau yg anak diorang couple...so merana la anak2 diorang tu coz diorang pun x ckp sebab nak bahagiakan mak ayah diorang..so nak tau apa jadi kat diorang...tgok la ek..

       skadar suka2..jgnlah terlalu obses sgt smpai nak tiru gaya diorang..bersederhanalah...coz kadang2 kalu suka sgt bleh jd benci..n kalu benci sgt bleh jd suka kemudiannya...(sy perasan mmg banyak jd kat sy..)

  “Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.”
(Al-Baqarah : 216 )






1 comment:

haninina said...

Layan I Miss You pulak Wahed! Best! ;D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...