Pages

Saturday, April 23, 2011

Perlukah Mintak Maaf...

   Salam...erm...nak tanya skit bleh..,.macam nh situasinya..kalu hampa sume(korang) rasa x bersalah,n orang tu rasa hampa bersalah n hampa rasa org tu pun b'salah..org tu takkan mintak maaf pada hampa .. so,camna...soalannya....


1)...perlukah anda mintak maaf kat dia...macam mana plak kalu org tu.. org yang lebih tua.??


2)kalu korang amek keputusn utk mintak maaf x kira salah/tak..tp x bape ikhlas sangat sebab nak amek hati..boleh ka camnih..??


3) ..Dulu,kwn sy pernah tanya saya yg mbuatkan sy agak terkejut..macam nh lebih kurang..'perlukah mintak maaf kat org..nanti kalu dah tua ,lupa lah.'..kalu yg ni sy rasa x patut...btul x..?..



10 comments:

Arif Aiman said...

ahaa.. well, kak cik kan.. bukan bang cik kan :p

klu agak hati nk kmbali rptkn silaturahim tuh, mntk maaf je, tak kisah spa yg slh.. mne tahu, mungkin kta sndri tak sdr slp kta 1day t nie kan.. so, smile n be +ve yaa :)
kamu baik kan :)

nelly said...

kalau memang kita salah , memang patut minta maaf ..
=)

najihatussolehah said...

arif aiman:thanks..:)

najihatussolehah said...

nelly:mgkn dua2 salah..huhu..

tulus sweet said...

kalau kita mintak maad kadang2 lebih membuatkan orang tu serba salah. ehe

Ricardo Moura said...

His life, his Sports its People

I would like to humbly put my blog on hand to receive contributions from any person, and interesting articles and pictures that can show a little of the reality of sports elsewhere, the partnership will receive the appropriate credits and links back to the author's website or blog.
Collaborate with this simple blog that aims to encourage sport as a tool in the search for a good quality of life and especially combat drug use among young Internet users.
My email is my blog ricardomourars@gmail.com sports is the Sports Cangusu www.cangussusports.blogspot.com

Cik TeN10 said...

xkisah lah spe yg bersalah pn.. minta maaf je.. ssh la kl dua2 xnk ngalah kn.. so kit yg cerdik ni better mengalah.. make it simple..

najihatussolehah said...

thanks sume..:)

K2r~90 said...

hanya dengan merendahkan ego dan minta maap, bayak y boleh berubah..


adalah bagus kalo kite sentiase minta maap kalo ade buat silap..

Sekamar Rindu said...

salam....

kalau kita rasa bersalah...memang elok sangatlah memohon maaf...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...